2013. május 21., kedd

Gesztenye fagyi










Olyan gyorsan elfogyott az előző nap készített fagyi, hogy csinálnom kellett másikat, ha nem akartam, hogy édesség nélkül maradjunk. Igen ám, de ünnep volt és én erre nem számítottam. Szétnéztem tehát a kamrában, hűtőben. Milyen fagyit tudok készíteni? Volt gesztenye... Rendben, legyen gesztenye fagyi. Szépségtárnál találtam egy nagyon jó receptet (itt)
Kisebb változtatással (a tejszín helyett szója tejet használtam) én így készítettem.


Hozzávalók:

  • 25 dkg gesztenye massza
  • 2 dl tejföl
  • 1 dl szója tej
  • 2 ev. kan. rum
  • 6 dkg porcukor

Készítés: A gesztenyét lereszeltem. A tejfölt, a cukrot, a gesztenyét botmixerrel összemixeltem. Hozzáöntöttem a szója tejet és a rumot. Alaposan összemixeltem a botmixerrel. Fagyi gépbe öntöttem és az előírás szerint megfagyasztottam (30 perc). Ez után egy műanyag dobozba kanalaztam és a mélyhűtőbe tettem. Fogyasztás előtt fél órával kivettem és tálaltam a finom gesztenye fagyit.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése